I.Boice | Iranian Boice Community


 

 

2015.06.02

چند عکس از جونگ شین در فرودگاه گیمپو به سمت چین

جونگ شین قراره توی فصل دوم ورایتی شو شبکه SBSبه اسم "Shaolin Clenched Fist"به چین بره و توی معبد شائولین هنرهای رزمی یاد بگیره!!!

باید برنامه خیلی جالبی بشه!!! سایر همراه های جونگ شین:

Kim Byung Man, ,Yook Joong Wan, Park Chul Min, Kim Poong,On Joo Wan 


نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت20:37---13 خرداد 1394

مین هی من کجا تورو زدم؟تو اصلا هنوز تجربه دعوا فیزیکی با من نداشتی که وگرنه الان اینجا نبودی نظر بدی هاااا ازمن گفتن
پاسخ: من دخالت نکنم بهتره D:



minhi
ساعت16:20---13 خرداد 1394
پوران جون یموقع بچه رو ندی دست صباها!!!صبا خیلی ماشالا ماشالا دستش سنگینه میزنه بچه رو ناقص میکنه
تجربه شده قبلا!
پاسخ: اوه اوه صبا چی کردی با مردم! همه معترضن خخخخخخ بیا توضیح بده به اونی!


کانمی
ساعت15:50---13 خرداد 1394
مورد جدیدی بوداول بخودت میگم
پاسخ: دمت گرمممم کانمی جون!


saba
ساعت15:17---13 خرداد 1394
این بار اونی من دارم از دست جواب نظرات میخندم!
مورد بین منو وکان می؟بهت بگم؟طاقت این یکی رو داری بشنوی؟
خخخخ من خواهر کوچیکه کان می هستم حالا غش کن=))
پاسخ: خخخخخخ اینو میدونستم بابا :))))))))) کانمی گفته هرچی باشه اول خودش میگه! دیگه خودتون دوتا میدونید


هانیه
ساعت13:11---13 خرداد 1394
عزیزم شینی. عکساشونو دیدی پوران جون؟ به نظر سخت بود نه!! خدا کنه پسرمو زیاد اذیت نکنن
پاسخ: اره! هانیه شین جون نداره! بچه رو اذیت نکنن!!!!!!!


saba
ساعت12:18---13 خرداد 1394
من کجام خطر ناکه اونی؟فقط یجوری بچه های باشگاهو میزنم که بلندشدنشون باخداس
یعنی خطر ناکم؟
پاسخ: اوه اوه خطرناک و مسری!!! فرار کنید :))))


کانمی
ساعت11:24---13 خرداد 1394
من همینجوریشم از دست باشگاه رفتن صبا حرص میخورم حالا شین هم میخواد بره شائولین!ای خداااااااااااااااااااااااا.خو اذیت میشه.شینی مواظب خودت باش
پاسخ: عاقا مورد جدیدی بین تو وصبا هست؟ خخخخخ منو دق ندید!!! بگید بهم! طافتشو دارم


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت11:17---13 خرداد 1394
سلاااااااام پوران جان. ما یه چند روز نبودیم رفته بودیم دارتی رو با کل وسایلش بیاریم! من هنوزم نمیتونم نوشته ها رو بخونم. نمیدونم چه خبره! مث بی سوادا فق عکساشو نگا میکنم!خخخخخ
پاسخ: سلامممم آرمی بانووووو دیگه داشتم نگرانتون میشدمااا...به سلامتی! خاله دارتی بازگشتت به خونه مبارککککککک ایشالله ارشد شهر خودتون قبول بشی! (البته اول تهراناااا بعد شهر خودتون)!!! نمیدونم مشکلش چیه! برای همه اینطوری نیس! ولی واسه خودمم اینطوریه


ساشا
ساعت2:38---13 خرداد 1394
باید برنامه باحالی باشه
میگم یه سوال زیر نویس سریال جونگ شین thank you my sonهنوز نیومده
ممنون
پاسخ:صددرصد ^^ نه منم ندارم زیرنویسش رو


saba
ساعت22:43---12 خرداد 1394
کونگ فو یاد میگیرن؟اگه کونگ فوئه بگو خودم به شین یاد میدم انقدر تا چین ومعبد شائولین نره اونجا استاداش سخت گیرناااااا تازه کچل هم هستن
پاسخ: اره دیگه! اصولا باید کنگ فو باشه! صبا جان قربونه دستت شما خطرناکی :))))))))


دیانا
ساعت21:30---12 خرداد 1394
حتما برنامه ی جالبیه راستی ببخشید جونگ شین تو ی سریال تو کی هستی هم بازی کرده؟؟؟؟
پاسخ: نه عزیزم بازی نکرده :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com